söndag 30 augusti 2015

om att ha lite tur via citiboard

 och under sommaren när jag jobbat så har min arbetsdag redan kommit igång när maken kliver upp. fint är det då med helger där vi kör gemensam frukost och kan sitta länge och duka fram med extra goda grejer. och så lite nytt (gammalt) porslin förstås. den där vita te-kannan som jag sett inte mindre än tre exemplar av (två svarta
 och en vit)på loppis under de sista veckorna men som jag kommit på i efterhand när jag gått därifrån att just.den.där.ville.jag.ju.ha.
den vita då som självklart har utgått ur sortiment.
 men vid lite bildgoogling för att hitta namn och ev söka via tradera så dök den upp på en citiboard-annons bara fem minuters promenad från mig! så nu förgyller den extra långa helgfrukostar med sin vita färg och snygga form och så kommer den ju från min favorit
 - IKEA - vars annars? :)


Inga kommentarer: