torsdag 10 juli 2014

om grön inspiration

 och jag köpte på mig två murgrönor för typ ingenting när jag var ner till det blågula varuhuset sist. vill få in mer grönt utöver kaktusarna som står lite här och var och mycket för att mjuka upp den svartvita inredningen härhemma. 
och det här är ju ännu en anledning till varför man vill bo i hus - det här mecket med att hålla på och plantera om och få jord mest överallt inomhus. nån dag så. hoppet är det sista som överger en ;)
  inspirationen har jag fått från härliga sågverket, ett ställe där man hela tiden hittar nya vackra stilleben att vila ögonen på. och har ni inte sett nyaste numret av tidningen Residence så finns där  ett finfint reportage om just detta ställe!
don´t miss.
sådärja!
 
den blev ju rätt stor den där planteringen och hittade sen ingen direkt bra plats där den kunde få trona så tillsvidare får den trängas uppe på skåpet tillsammans med loppishörnan jag förbereder.
 
ha en fin kväll allesammans,
här ska jag fixa lite för att fira maken som fyller år idag <3




Inga kommentarer: