fredag 1 januari 2016

om migrän och ett nytt år

och så är vi inne i 2016 - ett nytt år som startade med migrän trots att jag inte intar alkohol sen några år. drog på mig dunjacka och rejält på övriga kroppen och tog en promenad i blåsten och sen bakade jag fröknäcke när jag kom hem, nåt jag aldrig gjort förut men definitivt kommer göra igen! recept finns ju överallt och jag googlade fram mitt men lägger upp det om nån dag för den som vill baka sig en plåt för det är ju så smidigt, och gott!
 
lägger in en bild från buketten jag knåpade ihop igår med blommor från blomsterkiosken här väst på stan, och ett av mina "tänk" inför det nya året är att köpa mig en fin blomsterkvast en gång i månaden (veckobuketter får komma när studietiden är över).
 
gott nytt år till er alla <3

Inga kommentarer: