måndag 30 mars 2015

om att fortsätta beundra på stora hotellet

och tänkte visa er lite mer bilder från förra veckans besök på stora hotellet. på markplan med utsikt mot parken finns det här vackra rummet med samiska inslag som kan användas som konferensrum. notera lampan ovanför bordet som ska symbolisera istappar!
 
från detta rum så kommer man via en "hemlig lönndörr" i panelen på andra sidan ut till det så kallade biblioteket och det var här som jag blev mest förälskad! även om detta är så totalt tvärtemot min stil som jag själv har hemma så kan jag inte låta bli att fascineras!
 
ett rum fyllt av tunga möbler, tofsar och glaskupor med
 spännande och vackra saker...
 
som denna!
 
temat om hav håller i sig då gardinerna kantas av
 nåt som ska gestalta sjögräs.
 läckert!
 
och så den där vackra floraväggen mitt bland all dov färg
 
ja, det är min absoluta favorit faktiskt!
 
 
 

Inga kommentarer: