måndag 2 februari 2015

om två sevärda utställningar

 och bildmuseet här i stan har just nu två utställningar som jag gillar; bilder ovan från denna som var riktigt intressant trots endast tre
 verk utställda. sista dag är på min födelsedag så ni har till
 i slutet av april på er att kolla in.
 
 don´t miss!

vi gjorde ett besök med utbildningen förra veckan då den här har
 en del som kan inspirera oss i vårt återbruksprojekt som
 vi just nu håller på med 
 
dessa tefatsliknande pallar är nämligen delvis tillverkade
 av rester från flipflopindustrin!
 
 återbruk är ju hur kul som helst och jag har blivit rejält
 taggad och ser potential i massor som jag annars skulle ha ratat.
 just nu drömmer jag mest om en stooor verkstad där jag kan
 härja fritt med mina idéer.
 
och vill ni se och provsitta, skynda er då för denna del tar slut
 redan nu den 8:e februari.

Inga kommentarer: