söndag 1 februari 2015

om att älska förvaring

 
och när jag hade loppis där i höstas undrade folk om jag hade tömt hela hemmet på prylar men vet ni, det syntes i stort sett inte alls att nån rensning hade ägt rum. jag måste ju vara en fena på förvaring alltså!
 
 skämt åsido men jag tycker faktiskt att förvaring är kul och det är väl kanske därför dessa två ligger på delad förstaplats när jag listar favoriter att shoppa hos men även som potentiella arbetsplatser!
 
eftersom jag älskar att slå in paket och gillar mönster så börjar
 det svämma över av tapetbobiner och presentpappersrullar och
 tänkte då att det skulle vara fint med förvaring som även
 kan stå framme när andan faller på att pyssla. denna ovan
 kommer dock inte från varken granit eller IKEA utan köptes
 här och kom fint inslaget i ett paket i brevlådan.
 
ja den rymmer ju massor men blev ändå knökfull så tur jag hade
 en fin påse från kii här hemma att lasta i det som blev över.
 dags att börja pyssla då kanske? :)
 
 

Inga kommentarer: