söndag 12 oktober 2014

om att ha inspiration med sig var dag

 och tiden flyger bara iväg på skolan! finns än så länge ingenting
  som jag i.n.t.e. gillar, däremot tycker är mer eller mindre svårt,
 med det där stället eller vad vi gör om dagarna. 
förra veckan blev det uppslag i Photoshop och denna har det
 både skissats och målats - i akryl och akvarell.
bilderna är från min klasskompis arbetsbord där hon delvis använde sig av mossa för att få fram ett mönster i akvarellen och jag blev så imponerad av alla vackra färger hon visade upp i sin presentation.
 det är helt fantastiskt faktiskt att få tillbringa dagarna med så oerhört kreativa, duktiga och trevliga klasskompisar som jag nu har.
 jag ser verkligen fram mot de månader vi har  tillsammans och hoppas bara de inte går alltför fort <3


Inga kommentarer: