tisdag 29 juli 2014

om en massa göromål

och det har som varit så fasligt fullt upp förutom att man är trött som bara den på kvällarna efter dessa morgonar när man kliver upp vid 04. men ikväll fick vi äntligen tid för en fika, jag och min vän, i stadsparken där vi surrade om livet i stort och smått. sen cyklade jag hem förbi alla uteserveringar fulla av människor, hem till mannen och en snabb sväng förbi grannföreningens krusbärsbuskar där jag norpade åt mig tre rejäla sådana. gott!
 
annars så räknar jag ner dagarna för snart har vi semester men först, först ska det klivas upp i ottan ytterligare några dar, bjuda makens jobbkompis på middag imorrn kväll, hämta ut det där passet som ev kan behövas framöver, tvätta det sista, skicka lite bilder, paketera en present och baka en paj till mina arbetskamrater för jo, på fredag jobbar jag min sista dag på mycket mycket länge
på det där stället.
det vankas en höst och nya tider!

Inga kommentarer: