fredag 18 oktober 2013

om klädkammarfix och pizzalängt!


och jag är glad att jag samlat på mig X antal stora kassar från blågula varuhuset nu när jag tömt min del av klädkammaren för oh my vad man samlar på sig! i helgen ska gammal garderob, hyllor och golvet väck därinne för att sen spacklas, målas och in med nytt golv innan det ska dras el, dit med bord, datorer och allt möjligt annat. jag tror det blir bra. 
(jag hoppas det blir bra)

sen behövs det städas rejält här hemma, sorteras,vikas, galgas eller kastas bland alla de där kläderna och så funderar jag på att baka nåt riktigt smaskigt eller locka med maken till vezzo här i stan och trycka i sig en sån där makalöst god pizza som ovan (crudo för den som undrar). plus lite till. att fixa med. inte trycka i sig. eller?
 jaja, sista arbetskvällen hägrar snart och sååå skönt det ska bli när jag susar hem på cykeln i natt och vet att det dröjer några veckor till till nästa kvällsvecka.

ha en fin helg!

Inga kommentarer: