torsdag 5 september 2013

nya lantliv


och den här veckan har ju gått vansinnigt fort och det är redan fredag imorrn.
skönt säger då jag, med tanke på att jag är så dålig på att lägga mig i tid och känner mig lite urlakad.
efter jobbet tar vi bilen och brummar e4:an nedåt till makens äldsta med pojkvän och en natt i stan som vi bodde i när vi nyss hade träffats. blir nog en tur i några butiker på lördagen oxå innan vi drar hemåt igen, för ö-vik har en hel del att erbjuda i inredningsväg som umeå saknar.


men det är imorrn. ikväll bläddrar jag i nya lantliv som damp ned i postboxen och hittar ett finfint reportage från en av mina favoritbloggar, @ my casa, och ett hus som jag skulle flytta in i rakt av utan att ändra ett endaste jota! 
så nu blir det te, mera blädder och snart sängen innan veckans sista upp-i-ottan-uppstigning.

snart, alldeles snart är det fredag.

Inga kommentarer: