tisdag 3 september 2013

återvända


och så var vi tillbaka igen, på samma ställe och samma hotell som när vi for i tidig början av sommaren

visst kan det tyckas en smula tråkigt, men å andra sidan vet vi precis vad vi får och det är värt mycket när vi var så nöjda sist men oxå bara har en veckas semester till ihop

och bodrum & bitez är ju väldigt vackert 









och vi har haft så varma och fina dagar, jag har läskat mig med limesaft och maken med kall öl eller ouzo.
och så har jag plöjt böcker, en man som heter ove & little bee och två andra jag fann i receptionen och bytte till mig.
minns inte sist jag läste så intensivt.

och så fick jag en fin och med omsorg blandad alkoholfri drink av ali i baren
medans maken nöjde sig med kaffe och en lättblandad ouzo med lite sodavatten. 

det turkiet som jag upplever här är inget mot min nittonåriga version av det. här skulle jag kunna stanna för evigt, jag och han där till vänster - han som jag vill dela allt med <3

Inga kommentarer: