fredag 3 maj 2013

och med förra helgens trädgårdsmässa i tankarna så funderar jag på att stöka i ordning på balkongen i helgen.
 plantering väntar jag lite med då det än så länge är lite för kallt på nätterna men jag ska iaf åka till stora ica:t och inhandla växttrappan som jag så småningom ska fylla upp med en massa örter och annat ätbart.
idag har vi ett mindre bord samt stolar i vitt, extra stapelbara pallar samt en bänk men ibland skulle jag vilja ha nåt mysigare, bekvämare att sitta i och nån typ av loungekänsla
(får se om jag lyckas få maken att bygga ihop nån soffbänk)
och när ikea sundsvalls bokutbud är minimalt 
har jag beställt den här boken av min bror, som har två varuhus i närheten, för lite inspiration:
många fina tips kan man oxå hitta på

nej hörrni, ännu en jobbkväll och dags att sätta fart!

trevlig helg på er <3



Inga kommentarer: