fredag 17 maj 2013

och man kan väl inte annat än älska när det dimper ner gröna paket i posten?

boken som jag beställt genom bror kom som en födelsedagspresent och som jag bläddrat, fram och tillbaka igen och igen.
 och så ligger jag mest sömnlös på nätterna och funderar på om jag ska dra de 25 enkla milen igen och köpa skrymmande men ack så sköna (inbillar jag mig iaf) utemöbler på blågula varuhuset eller om jag bara ska hold my horses och istället dra till jula och inhandla detta set istället.

jaja, jag vet. 
ser ju inte jättekul ut den där konstrottingen men den är faktiskt rätt bekväm att sitta i och priset är ju okej då vi, förhoppningsvis en dag, satsar på nåt annat när vi har hus.
och absolut, lite lull-lull måste ju till också förstås men annars tror jag att det kan bli rätt schysst.

ska bläddra till mig lite mer inspiration först...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken informativ blog, man ska läsa allt,
man lovar!

Feel free to surf to my web site :: UtemöBler Aluminium

Anonym sa...

Jag tycker om den här sidan jättemycket, speja villig in min
sida om mode, design och jeans!

my web blog: gi hälsa