torsdag 25 april 2013

och jag kan tycka att sommaren är en aning jobbig period.
 klädmässigt. 
helt bekväm med att sporta bara armar och ben är man ju inte och lägg därtill att man är en person som har väääldigt svårt att få färg på skinnet och ni har ju bilden klar för er.
tur i oturen att jag ska tillbringa större delen av sommaren på jobbet och där är iförd arbetskläder och slipper våndas över det men så har vi ju den där trippen, utlandet, om dryga månaden och vojne vojne
- what to wear???

 den här blusen hänger hos mig, ännu oanvänd (!), i sanslöst skönt material och lite sådär bohemchic som jag vill vara men väldigt sällan lyckas med och gissa då om jag blev glad när hm idag släppte lite nyheter:

även i mörklila variant

och denna för 199kr.

japp.
den mörkröda ska då få hänga med i packningen.
rött mot vit hud - polkagrisen tina angör turkiet! :)

Inga kommentarer: