lördag 26 september 2015

om borta bra men hemma bäst

 och maken och jag tog ett sista dopp sista kvällen innan vågorna blev alltför höga och ovädret satte in. jag har ju alltid haft ångest för att fara hem från semestrar, tillbaka till vardagen med allt vad det innebär. inte denna gång. även om det var en fin vecka med växlande (skönt!) väder, mycket att se och bra mat så längtade jag ändå hem. hösten här hemma känns som om den kommer bjuda på så mycket spännande och jag vill inte missa nåt av det!
 
 så med lugn i själen så packade vi ihop våra saker på morgonen och kände oss nöjda efter den där veckan. och så begav vi oss mot flyget, en resa hem där jag kände mig trött men lycklig och så landande vi i ett regnigt Umeå där jag trippade ur planet med sommarsandaler men det bekom mig inte ens.
 
 att komma hem kändes himla fint!

Inga kommentarer: