onsdag 15 juli 2015

om tidiga morgnar och mera firande

 
och veckorna svischar bara iväg med världens fart! jag är inne på andra veckan med jobb och det är extremtidiga mornar som gäller vilket gör att jag ofta slumrar till på soffan sådär en stund efter middan. det blir bättre, jag vet det. måste bara acklimatisera mig först och ställa in på att det är uppgång vid fyrasnåret som gäller nu istället för de sovmorgnar jag hade till kvart i sex när jag gick i skolan.
 
sen så har maken (ovan) fyllt femtio och jag klurar för fullt på vad jag ska fixa för present till honom för ärligt talat har jag inte haft tid eller ekonomi till det än. men, nångång i höst så ska jag överraska honom, när han anar det som minst och man är som mest less på grått och trist regn och rusk. det blir bra.

Inga kommentarer: