måndag 19 januari 2015

om en helg i inspirationens tecken


och helgen har varit intensiv men otroligt kul! tillsammans med
 en tjej från klassen så har vi gjort Stockholm och det har blivit
  väldigt lite sömn men istället mycket strosande, surr och insupande  av inspiration både i butiker och på formex. det sistnämnda har jag haft en längtan att gå på sen jag var sisådär 16-17 år och tja,
 ca 20 år senare så gick ju min önskan i uppfyllelse! mer bilder
 kommer en annan dag men idag visar jag lite av rummet vi bodde i
 på hotell amaranten, ett ställe jag kan rekommendera om man vill bo riktigt schysst utan att ruinera sig. dundersköna sängar och
 sängkläder, ett mycket bra utbud på frukosten och snygga detaljer
 i mässing både i rum och badrum - ja, jag gillar´t!
 
jag hoppas att ni haft en riktigt fin helg <3

Inga kommentarer: