lördag 6 september 2014

om en rejäl fika

 och varje gång vi åker till Stockholm så blir det ett besök på
 pärlans konfektyr. förutom den vackert utformade butiken med det helt genomtänkta konceptet så har de ju den underbaraste kola jag smakat. förra helgen när vi tog en sväng i vår egens stads butiker så fann jag lite av deras grejer hos duå, en annan härlig pärla som jag nog måste besöka snart igen. nu när jag börjat skolan har jag även tänkt komma igång med träning och äta bättre. gymkort är införskaffat men ej
 använt än men tänket är att jag ska försöka hålla mig ifrån
 sötsaker, fika och sådant på vardagarna.
men idag är det lördag så efter promenaden till stan blev det en
(rätt så rejäl) fika bestående av smulig äppelpaj, glass och kolasåsen on top of it all ute på balkongen där vädret påminde om en sommardag.
 
en härlig lördag till er alla <3

Inga kommentarer: