torsdag 20 februari 2014

om en tillökning


och jag går rakt på sak på en gång så ingen tror att det är annan tillökning det handlar om. nej, istället så tipsar jag om en blogg jag lägger till i min favoritlista. en som jag (hittills) inte läst dagligen utan går in hos då och då och plöjer några stycken av text som får mig att längta efter ett liv på landet, lugnet och hundpromenader bland skog och åkermark. det är inget rosaskimrande cupcakesheaven utan texter om med och motgångar, dagar med smärta men också förmågan att se det stora i det lilla och för alla dessa rader gillar jag denna blogg.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Du, jag blir glad, rörd och berörd. Tack för så fina ord!

hallinbloggar sa...

PIM skriver inte bara underbart hon är en fantastiskt fin människa som jag fått förmånen att träffa!!!

tina sa...

PIM: Som jag skrev hos dig om kärlek så är jag glad för att både få, och kunna ge och likadant är det med glädje! Min största glädje är nog att kunna göra någon annan glad, så varsågod - din blogg är riktigt bra, du är bra och jag är enormt tacksam så länge jag får ta del av skånska slätter, taxpromenader och vardasgfunderingar :)

hallinbloggar: vad härligt att få vänner genom bloggen, och vad kul att ni funnit varandra så bra :)