tisdag 17 december 2013

om silkigt papper och lite kalabalik


och jag skrev ju att det var sådär regngrått ute igår men dagen lättade faktiskt upp litegrann,
 om inte vädermässigt så humörmässigt!

 visste ju precis vad som skulle vara i då jag beställt det själv men, att få nåt vackert inslaget på ett ännu vackrare sätt gör att jag blir alldeles varm i hjärtat. man vill ju nästan inte öppna det, men en bild förevigar ju vackra band och silkigt papper så jag öppnade varsamt och se....

i var något jag fnulat på en längre tid.
har både ring och armband i samma blå sten och eftersom jag tycker silver, svart och blått är makalöst snyggt tänkte jag att ett halsband kan piffa upp den där tishan de dagar jag inte bär de andra smyckena.

och silkiga paket - det är min bloggvän maria i bersån som är mästare på sånt. förutom den omsorgsfulla paketeringen kom det lite andra små saker i det där paketet - nån julklapp jag beställt och lite fina kort och choklad men det visar jag en annan dag :)

godnatt kära vänner 





Inga kommentarer: