onsdag 5 juni 2013

och när jag började plugga sa jag upp alla prenumerationer då jag tänkte att budgeten  inte höll utrymme för sådan "lyxkonsumtion".

vad hände?
jo det började ju bra. sen köpte jag nåt lösnummer. sen ett till. 
sen några till. tillbaka i inredningsträsket.
 igen.
så slutade jag plugga. började jobba mer. still going lösnummer. 
tills nu.

idag har jag slagit på stort
(det är väl kanske det som är "plussidan" av det hela då man inte förärats med barn)

35 (!) nummer kommer att komma
hus & hem. sköna hem. plaza interiör. lantliv.
allt i hemmet & femina.

dessutom 
necessär från ceannis
handtvål & kräm från savon de marseille 
(good shit, i´m telling u!)
lipgloss
servetter
kökshandduk
och halsband från edblad.

kostnad: 
872 pix

så sommaren ser ut som följande:
jobba
häng på balkongen
melon
kaffe
blädder.blädder.blädder

blir ju kalas :)

Inga kommentarer: