torsdag 20 juni 2013

och efter en cykeltur med regnet duggandes i ögonen och illa valda kläder för dagen så sitter jag här och värmer mig med en kaffe och inbillar mig att tröttheten ska försvinna i ett nafs bara jag tar ännu en klunk.

men icke.

jag gäspar vidare i en vecka som innehållit alldeles för lite sömn och för mycket action för att det ska vara sunt men jag har bara morgondagens jobb kvar och sen väntar midsommargrillning hos vänner och en weekend med mannen som bär av hit för middag och övernattning i stilfull miljö.
och så drar vi en repa till blågula möbelvaruhuset 
för att inhandla nytt bord & stolar då vi sålt iväg det andra 
och nu dinerar vid nåt som egentligen är ett gammalt skrivbord 
med ett udda hopplock av pallar och stolar.

men innan jag seglar iväg för mycket i inredning och övernattningar så ska jag fortsätta njuta torsdag och dricka mitt kaffe.

ha en fin kväll!

Inga kommentarer: