måndag 25 mars 2013


och medan m pussade hejdå och drog till danderyd på kurs sitter jag och sippar te med ett tryck över bröstet som kommer i intervaller.
det här är veckan då det ska komma ett besked på hur allvarlig den tumör som hittats i min mamma är och jag beställer ekologisk deo som inte ska framkalla mer eller spä på den cancer som besöker henne.

jag borde seriöst börja fnula på den där ansökningen till utbildningen jag så gärna vill gå men just nu är jag för splittrad i tankarna och spar det till senare. 
istället ser jag fram emot onsdagens jobb och tänker att det ska bli skönt att få distrahera sig litegrann från allt som mal, och bästa stället för det är just där.

hur ser din påskvecka ut? fina fjädrar och massor med godis och ägg? berätta gärna, jag vill piggas upp :)

2 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Men. Det verkar som det är mycket jobbiga saker just nu. Skickar en tanke och en stor KRAM!

tina sa...

hallinbloggar: jo, just nu är det mycket och har så varit ett tag & ibland känns det som om det aldrig tar slut men för imorrn så hoppas jag på det bästa och att vi ska få gå ut från sjukhuset med lite sol i ögonen och hopp om en inte alltför tung vår & sommar. Tack för kramen <3